Blogia
primariasagunt

PER TREBALLAR LES EMOCIONS POSITIVES I LES NEGATIVES 4

PER TREBALLAR LES EMOCIONS POSITIVES I LES NEGATIVES 4

Ompli els espais buits posant el que tu creus que pensa o sent el protagonista d'aquestesituaicons.

Situació A.- En el pati, un grup de xiquets li diuen a Raül, no volen jugar amb ell perquè no sap jugar bé

Pensament A.- Raül pensa: " Bé no importa. Puc jugar amb altres a coses que també m'agraden"

Resposta o Senitiment en A.-

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Situació B.- Las meua parella m'envia a comprar unes coses i se m'oblida una d'important. Quan torne la meua parella em pega un grit enfadada.

Pensament B.- sempre está renegant-me. No perdona no els errors mes xicotets

Sentiment o Resposta B.-

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Situació C.- Joan  ha fet una bona feina i és feñicitat

Pensament C.- ................................

Resposta o Sentiment C.- Joan se sent content i orgullós

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Situació D.- Li ha arribat a Elisa un comentari despectiu sobre ella

Pensament D.- ................................................

Sentiment o Resposta D.- Elisa és sent irritada

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Situació E.- Una dependent en una botiga li donà el canvi malament a Lluís

Pensament E.- Lluís pensa  "Em volia enganyar"

Resposta o Sentiment E.- .................................

0 comentarios