Blogia
primariasagunt

CONÈIXER COM SOC

CONÈIXER COM SOC

Ana i Josefa 

Es Tracta En Aquesta Activitat Vore Com Son Els Pensaments I Sentiments De Cada Alumne, Per Saber D'on Partir Per Treballar La Personalitat de cada alumne.

Per tant aquesta consisteix en donar la fulla a cada alumne, per que omplir-la en silenci. després es llegirà a la classe en veu alta

fitxa:

1.- Estime ...........................................................................................

2.- Necessite ...................................................................................

3.- Espere ........................................................................................

4.- No puc .........................................................................................

5.- Tots i Totes ..............................................................................

6.- A la meua classe .....................................................................

7.- Tinc por de ...............................................................................

8.- M'agrada ..................................................................................

9.- Em preocupa ............................................................................

10.- Jo sóc .......................................................................................

11.- Els altres pensen que sóc...................................................

12.- Somie amb ...........................................................................

13.- Em diverteix ..........................................................................

14.- El meu desig més gran és .................................................

15.- Em sent molt bé quan .........................................................

0 comentarios